Jedna ze zajímavých závad. Auto šlo nastartovat, ale někdy po nastartování chcíplo, někdy ne. Někdy po rozjezdu, někdy chvíli po rozjezdu.

Možné závady, které jsem se dočetl na internetu:

MAP senzor – odstranění -> čidlo vymontovat a nalít do něho benzín, zaštěrkat a vylít (aspoň 3x opakovat). Nechat vyschnout, do čidla se nemá foukat, jedná se totiž o čidlo podtlaku, mohlo by se poškodit.

Načnutá/poškozená pojistka – projít pojistky související s dobíjením, řídící jednotkou, atd..

Kontakty na baterii – Zkontrolovat dobíjecí soustavu, zkontrolovat zda jsou svorky na akumulátoru dobře dotažené, očistit kontakty na baterii.. atd..

Zkontrolovat nabití baterie –

  • Nabitý stav akumulátoru (na prázdno): 12,6–12,8V
  • Vybitý stav akumulátoru (na prázdno): 11,8–12 V
    Napětí pod 10,5 V baterie je na vyhození, už nepůjde nabít (nebude držet kapacitu).

Nakonec jsem si vzpomněl, že jsem jednou při jízdě do kopce bouchnul do volantu a auto chcíplo.

Tak jsem nastartoval a motor v pohodě běžel, poté jsem bouchnul do palubovky a ejhle motor zhasnul.

Problém nakonec byl ve spínací skříni klíčku. Rozebral jsem celý mechanizmus a kontakty byly opálené a potřené nějakou hmotou podobné vazelině. Mechanizmus jsem prostříkal kontaktolem a očistil hadrou. Celé opět složil, pro jistotu prostříkal i všechny ostatní konektory, které vedou ze spínací skříně a od té doby jede jak má 🙂  A hlavně při bouchání do volantu a palubovky už nechcípe.

Pro orientaci auto má nalítáno cca 150 tis. km.

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

Hisilicon K3

 

 

 

 

 
TISK TISK

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 

 

 

Theme by HermesThemes

Copyright © 2015 www.kazdodennizivot.cz. All Rights Reserved